Sisekaitseakadeemia teadustööde infotund
16. juunil toimus taas virtuaalselt Sisekaitseakadeemia teadustööde infotund. Seekord tutvustas päästekolledži kriisireguleerimise ja tuleohutuse õppetooli vanemlektor Stella Polikarpus teadusartiklit „The Role of Trainers in Implementing Virtual Simulation‑based Training: Effects on Attitude and TPACK Knowledge“ („Koolitajate roll visiõppe rakendamisel: suhtumise ja TPACKi teadmiste mõju”). Stella andis ülevaate uuringust ja artikli valmimise protsessist. Uuring koostati koostöös Tallinna ja Tartu Ülikooli teadlastega, kuid kahjuks nemad infotunnis osaleda ei saanud. Uuring keskendus koolitaja rolli uurimisele visiõppe rakendamisel organisatsiooni. Uuringus osales 146 koolitajat, kellest umbes 1/3 on ise visiõppe kasutajad koolitaja rollis. Üllatav oli esimesele autorile see, et umbes 1/5 küsitlusele vastanutest ei teagi, et Sisekaitseakadeemias saab virtuaal simulatsioone õppetöös kasutada ehk visiõpet teha. Kahjuks, kui info puudub visiõppe võimalustest ei saa kindlasti teha informeeritud otsust selle sobilikkuse kohta õppetöös rakendamisel.
Infotunni virtuaalsesse ruumi kogunes ligi kolmkümmend huvilist, umbes kolmandik ka neid, kes olid ise uuringus osalenud. Springeri andmetel on kõnealust artiklit avatud pea 350 korral ja ResearchGate arvab, et artiklit on loetud 60 korral.